subota, 01.09.2007.

Vrijeme u Irskoj i kako ga zaboraviti

Ljeto je prošlo.
Mogu li ja to uopće reći?
Pa, mi u Irskoj nismo uspjeli konstatirati niti da je došlo cry.
Sreća moja da sam mogla provesti ona 24 dana u Hr.
Sad ćete me pitati što se onda bunim?
Priznajem, 24 je 24 (rascjepkana pa nije to to belj), ali kada 3 tjedna u 7 mjesecu ne prođe dan bez kiše i kad neke od tih dana nosite čizme.....to se ureže nenaviklome na neljeto kao meni.... Nisam znala da mi je Sunce Toliko bitno... Sretni smo mi tamo u Hr.
Kažu da Irci pričaju stalno o vremenu, cijenama stanova i politici (dodala bih i sport). Sve više ih razumijem. Ni im je lako, rekao bi moj barba Kami'.
Ja sam ovog ljeta postala ovisnik o gledanju prognoze u nadi da će najaviti Sunce....
Ma otkad sam došla u Dublin pa sve do 6. je bilo OK. Imali smo čak i 25 stupnjeva u proljeće!!! Ali ljeto....nezamislivo. Kiša, kiša, kiša, oblačno, zraka sunca, kiša (malo pretjerujem, ali nisam daleko wink).
Možete li zamisliti da sam 1.5 mjesec totalno zapustila biljke na balkonu i nisam ih zalijevala i niti 1 nije uvenula!!! Je, neke su postale pomalo 'jadne', ali moj omiljeni grm sam morala porezati koliko se razgranao. Pelargonija je u totalnom cvatu. Lovor se razgranao..... A mjesec i po nisam zalijevala!!!! Nevjerojatno, ali istinito.
Jučer sam ih sve presadila. To je znak da se vraćam u 'normalu'. Svi gosti su otišli, a ja ne mislim putovati sljedećih mjesec dana sretan.
Tješe me starosjedioci da je ovo specijalno loše ljeto. Živi bili pa vidjeli....

Ali ne dam se ja.
Jedan od načina borbe je kuhanje s mediteranskim mirisima. Uz pogled na more, odmah je lakše sretan.

Budući da ona moja kuharica nikako da doživi 2. izdanje, pisat ću vam recepte koje kuham u borbi protiv kiše.
I potrudit ću se pisati količine, a ne dati uobičajeni odgovor 'odokativno' sretan.

Sunce je zasjalo. Trčim van! wave To se u Irskoj iskoristi svaki put sretan

Ovo sam skuhala danas. Čas posla, a za oblizati prste je. I sastojke svi uvijek imate doma.
U slast njami!

Pašta s okusom Mediterana

Sastojci za 1 osobu (pomnožiti s 2 za one sretnike slične mojoj sisterici koji se od toga neće udebljati sretan):
8 dkg pašte
1.5 srednjeg ili 1 veliki pomidor
10-ak crnih maslina
puna žličica kapara
2 slane srdele
1/2 režnja češnjaka
friški bosiljak
maslinovo ulje
sol
parmezan


Staviti kuhati paštu u slanu vodu.
Nasjeckati češnjak i s uljem ga staviti grijati.
Kad se zažuti, dodati sitno nasjeckane pomidore.
Nakon par minuta kad su se pomidori smekšali, dodati nasjeckane masline, kapare, srdele i bosiljak. Promiješati i ostaviti još 2 - 3 minute.
Nikako ne dodavati soli jer su sastojci sami po sebi slani.
Kad je pašta gotova, ostaviti na strani malo vode u kojoj se kuhala. Procijediti ju i zaliti hladnom vodom da se ne nastavi kuhati (pogotovo ako ju hoćete al dente). U potpuno ocijeđenu paštu, dodati nazad koju žličicu vode u kojoj se kuhala. 'Pravi kuhari' kažu da joj to daje 'ljepljivost' pa se šug bolje hvata. Čini mi se da je tako, ali sljedeći put ću napraviti pravi test - pola pašte s vodom u kojoj se kuhala, a pola ne pa vam javim wink.

Pomiješati paštu sa šugom.
Parmezan ide po želji.
Ma gotovo je dok se pašta skuha.

- 14:19 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Komentari On/Off

Linkovi

Ostavi svoj E-mail

pa će stići vijesti o novim postovima.


Moj je dolfinus.a MAJMUN gmail.com

Radio emisija Studenskog radia o mom blogu


View Ireland in a larger map

Recepti
Irish stew
Džem od rabarbare
Pašta s okusom Mediterana

EUROPA
Hrvatska
Riječki plac
Nostalgija
Tuna naša jadranska

Irska
Tips&Tricks 1
Tips&Tricks 2
Tips&Tricks 3
Dublin i okolica
Dublin
Južni i sjeverni Dublin
Nacionalna ergela (National Stud)
Irska pod snijegom (Dublin mountains)
Zapad
Zapadna Irska
Bridges of Ross
Adare, najljepše selo u Irskoj
Aran islands
Sjever
Sjeverna Irska
Jug
Skelligs
O svemu i svačemu
Vožnja po Irskoj
Radne dozvole u Irskoj
Noć vještica (Halloween)
Irsko more
Sport u Iraca i ja kao promatrač
Irski kalendar
Koliko platiti trajekt za Aran islands ili crtica o irskom turizmu
U koju luku ići na trajekt ili druga crtica o irskom turizmu
Kulturološke razlike 3 / Pretežno o Ircima
A kako je u katoličkoj Irskoj s umjetnom oplodnjom?
Irska u vrijeme recesije
Irska 2006 : Irska 2012.

Island
Island općenito

Italija
Rim - Antika
Rimske atmosfere

Madrid
Madrid
Siesta je zakon

Francuska
Mjesto gdje se prodaju Picasso & co.
Bijeli Pariz
Roquefort i žene

Prag
Početak kratke šetnje Pragom
Kraj kratke šetnje Pragom

Škotska
The Scottish Highlands
Škoti, krava s frizurom i Aberdeen
Edinburgh

Rusija
Ruski politicari gledani iz kuta Moskovljana
Moskovljani i Moskva iz mojeg kuta
Moskovska podzemna

USA
Manhattan
Manhattan ukratko
Chinatown
Guggenheim i MoMA
Veličina je važna
Security

AZIJA
Malezija
Penang uvodno
Penang Hill
Kek Lok Si
Cijene, shopping, restorani
Redang
Kina
Veličina gradova
Pričice o Kini
Orhideje
'em ti kinesko
Chinglish
Art Zone 798
Pričice o Kini2
Rijeka Li
Normalno kinesko selo
Hong Kong - still missing
Macau - still missing
Japan
Prvi dodir s Japanom
Crtica o hijerarhiji
Miraikan
Reakcija hrvatskog mozga
Tri razgovora

AUSTRALIJA
Aboridžini i pjevane staze
Australian Open
Melbourne Federation Square
Opasne životinje Australije
Veliki koraljni greben
Krokodili
Alan
Sydney
NG u Sydneyu

Skitam i promatram...
Perhaps, they are in the woods
Kulturološke razlike / Indijci
Luton, tak imam te rad

Prava putnika u avionima

Osobni miš-maš
Nevidljive veze
Amarcord...mi ricordo...sjećam se...
Jedanaestogodišnjaci profesionalci
Kulturološke razlike 1 / Od sutra sam slobodna u Irskoj
Adagio sjećanja
Je li nona imala pravo?
Jedna opuštajuća večer
2 dokaza da su muški i ženski mozak različiti; New Scientistov i moj analizom hrvatskog galeba
11 godina
Tko će me od sad onako pitati: "Ima li što novoga na 'onom planu'?"
Mrs Joan
Pa pa Mili-Zmili

Predstave, gigovi...
La Clique est magnifique
U2 i što me opet tjera iz Dublina
Druga starana koncerta U2
Winterplay

Zanimljivi blogeri:
Image Hosted by ImageShack.us
Bugenvilija - Netko tko radi prekrasne macro fotografije i uči nas puno o suživotu s drugim bićima na Zemlji....kukcima npr.
Donin svijet - Lijepi postovi o svemu i svačemu
Ispravi se Delfina - Lijepe pjesme
Hvalospjev gluposti - Duhoviti Samoborac koji je u prošlom životu bio Leprechaun
Lipa Mare - Dogodovštine jedne Bečanke
Makedo - Još jedna s previše pečata u putovnici
Micula - JAKO volim njegove fotografije
Nepoznati Zagreb - Grad kojeg sam oduvijek voljela i to se neće promijeniti
Pardon my French - Zabavni osvrti na pariški/francuski život
Po putu i azimutu- Planinarenje, pretežno po okolici Rijeke - podsjeća me na sve što sam trebala puno više raditi dok sam bila tamo :-S
Smiling cricket - Prvi haiku koji me zaintrigirao
Vali - Fini recepti
Zarazna - Zabavno opisane crtice iz života još jedne gastićke
Zvrk - Dogodovštine sa susjednog Otoka
Žubor vode - Lijepe misli iz Slavonije

Oni su zadnje napisali ovo:


Gdje potražiti dobru hranu u Dublinu:
Visit MenuPages.ie

Kako jeftino doletiti negdje:
Flylc
Flycheapo
Skyscanner
Volagratis
Whichbudget

Irish Weather Forecast

Veselije teme od vremena:
Nik Titanik me uvijek dobro nasmije

Muzika s ovih Otoka:
Kíla
Declan de Barra - pjesme
Amy Macdonald

Gdje potražiti dobre koncertiće u Dublinu:
Whelan's
Bleu Note
The Sugar Club

Obrazovanje:
Novi List
Večernjak
Monitor.hr
Dnevnik.hr
Irish Independent

Opis bloga

Nakon cijelog ljeta putovanja i druženja s putnicima kod mene, krenula sam odgovarati na zaostale mail-ove i došla do zaključka da su blogovi izvrsna ideja da vam kažem gdje sam/što sam/ kako sam.

Da, Modesti, priznajem belj.

Zašto The Journey?
Po naslovu knjige koju sam počela čitati kad sam napisala prvi post, "The Journey Home".
Kupili su mi ju moji Maja i Ivan dok smo lutali po Islandu to ljeto.
Napisali su intersantnu posvetu: "Uživaj u svojoj misiji, ali kao što i sama znaš, svaka ptica svojem jatu leti....i uvijek ga nađe. Čekamo te!". sretan

Točno. Rekla sam kad sam odlazila da ja na ovo gledam kao na malo dulje putovanje....pa evo priča, i pokoji recept iz Dublina i uže i šire okolice :).... dok ne dođem doma wink
Fotografije su moje.... i iako nisam niti profesionalac niti umjetnik, zaštićujem ih Copyrightom sretan.




users online